Δισκογραφιες

Δισκογραφιες

Love Obsession

  • Release date: 01-Dec-2008
  • Label: Artway – Technotropon
  • Catalog #: Γιώργος Ψυχογιός
  1. Play

    Bossa Cubana

  2. Play

    Dolphin

  3. Play

    Emmanuella

Ένας ελληνικός τζαζ δίσκος είναι από μόνος του γεγονός. Ιδιαίτερα αν είναι καλοφτιαγμένος, όπως είναι ο συγκεκριμένος. Το cd περιέχει 11 ορχηστρικά κομμάτια, 7 συνθέσεις του Γιώργου Ψυχογιού, 2 συνθέσεις του Μίμη Πλέσσα, αλλά και διασκευές στις συνθέσεις των Κουβανών συνθετών Louis Channiveky και Mario Flores, καθώς και μια διασκευή στο τραγούδι «Τί είναι αυτό που το λένε αγάπη» του Τάκη Μωράκη τραγουδισμένο από την Νατάσσα Μποφίλιου.

Το Love Obsession σε κάποιες άλλες εποχές θα αποτελούσε πολιτιστική αιχμή ενός μουσικού δόρατος αιχμηρού όχι μόνον για τα Ελληνικά αλλά και για τα διεθνή στείρα και άνυδρα πλέον μουσικά δρώμενα. Υπάρχει εξάλλου και άλλος λόγος που κάνει τον δίσκο αυτό ένα σπάνιο, πολύτιμο απόκτημα. Και αυτός είναι η παρουσία του μοναδικού Μίμη Πλέσσα. Στο Love Obsession ο μεγάλος συνθέτης αυτοσχεδιάζει μαζί με τον Γιώργο σε δύο πιάνα συνοδεύοντάς τον στο βραβευμένο του θέμα “Theme A”.

Από τα 11 ορχηστικά κομμάτια που περιλαμβάνει ο δίσκος, τα 7 είναι συνθέσεις του Γιώργου Ψυχογιού, 2 είναι συνθέσεις του Μίμη Πλέσσα, 2 είναι συνθέσεις των Κουβανών συνθετών Louis Channiveky και Mario Flores, και μια είναι η διασκευή στο τραγούδι του Τάκη Μωράκη, «Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη»!

ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Από τους πιο εξελίξιμους σολίστες της τζαζ και κλασικής μουσικής, ο Ψυχογιός δεν παραλείπει να αναφερθεί στον Μίμη Πλέσσα, που τον σύστησε στο κοινό και συμπεριέλαβε στη δουλειά του το πρώτο κομμάτι που έγραψε ο δάσκαλός του, το κλασικό πια «Theme A», σε μια δική του εκδοχή, καθώς και την «Άρια της Ευρυδίκης» που ανοίγει το άλμπουμ του. Ευχάριστη είναι επίσης η αναφορά του στο ελαφρό τραγούδι με το τραγούδι «Τι είναι αυτό που το λένε αγάπη» του Μωράκη σε ερμηνεία της Νατάσας Μποφίλιου, ένα από τα αστέρια της Μικρής Άρκτου (νικήτρια του διαγωνισμού).

Γιάννης Αλεξίου, ΒΡΑΔΥΝΗ

Το δεύτερο cd του εξαιρετικού πιανίστα και ακορντεονίστα Γιώργου Ψυχογιού έρχεται για να μας ανοίξει τα αυτιά και να μας κλείσει τα μάτια. Σε πολλούς πιθανόν να κλείσει και τα στόματα. Έντεκα μουσικά θέματα και ένα τραγούδι που ηχογραφήθηκαν στην αίθουσα συναυλιών του Ελληνικού Ωδείου και είναι σαν να βγήκαν από ατελείωτες ηχογράφησης σε στούντιο.

Μιχάλης Γελασάκης, ΔΙΦΩΝΟ

Πέρα από τις ταμπέλες, πρόκειται για έναν εξαιρετικό δίσκο που ακούγεται ατόφιος από την αρχή μέχρι το τέλος και φυσικά η ακρόαση του δεν εξαντλείται στην πρώτη φορά. Κλασικής τζαζ αντίληψης, που απευθύνεται σ’ όλο τον κόσμο κι όχι μόνο σε όσους ακούνε μόνο τζαζ. Ακριβή μουσική για ακριβούς ακροατές.

Άγγελος Κουτσούκης, HIGH FIDELITY

Το Love Obsession σε κάποιες άλλες εποχές θα αποτελούσε πολιτιστική αιχμή ενός μουσικού δόρατος αιχμηρού όχι μόνον για τα Ελληνικά αλλά και για τα διεθνή στείρα και άνυδρα πλέον μουσικά δρώμενα. Υπάρχει εξάλλου και άλλος λόγος που κάνει τον δίσκο αυτό ένα σπάνιο, πολύτιμο απόκτημα. Και αυτός είναι η παρουσία του μοναδικού Μίμη Πλέσσα. Στο Love Obsession ο μεγάλος συνθέτης αυτοσχεδιάζει μαζί με τον Γιώργο σε δύο πιάνα συνοδεύοντάς τον στο βραβευμένο του θέμα “Theme A”.

Περιοδικό Jazz & Τζαζ

Ο Ψυχογιός δείχνει να έλκεται από τη λεγόμενη «ελαφρά» πλευρά της μουσικής (εκεί, όπου θα κατατάσσαμε, με κίνδυνο να παρεξηγηθούμε, όχι μόνον τον Τάκη Μωράκη και τον Μίμη Πλέσσα, αλλά ακόμη και τα latin ή Cuban ηχοχρώματα). Μα ακόμη και η δική του “Emmanuela” τι είναι; Δεν είναι μια ένδειξη αγάπης έναντι των μεγάλων ιταλών και γάλλων μαέστρων του ερωτικού σινεμά μιας άλλης εποχής, τότε που τα scores έρχονταν να βαδίσουν παραλλήλως με τα groovy, lounge και λοιπά light «επιτεύγματα»;

Περιοδικό Exodos

© Artway· 1997 - 2014 · All rights reserved.